Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
bATuk ,, seLESema
dah 2 ary aq baTUk and selESEma ..
mybe cuaca skunk x baek cgat ,,
eu yg rmai org kne seLEsema and baTUk nie ..
my chiNGu and my famILy too ..
hehehe ,, uBAt dah mkn ..
mcm2 aq mkn ubAT ,, INSYALLAH ..
dlm bpe ary nty ukeyh rr eu .. gee .
tdie aq blek seklh lmbt .. coz kems stOk2
yg bwu cm5 ,, abez aq n my chiNGU bongkar sume
eu ...
BTW ,, aq still x cekap ag nk order stok tepat mse nyer ..
hahaha ,,
aq men beDAl jea story nie ..
huhuhu ,, tdie time mt ..
ckg nyer byak coment2 my bOOk lah ..
geram betoi lorh .. slh ciet pun nk coment kuat2 ..
adoidoi .. :))
mianei ,, low ad yg t'rse n kcik aty plak ..
HWAITING !!! FIGHTING !!!
for coming soon exam mid-yEAR ..
hahaha



Posted at 06:43 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hi ! my name is azura . just a simple girl . sweet 7teen y/o . so i will take spm for this year . pliss pray for me . thankss ^.^ .

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries



- END -